17:35

Mistrzostwa Polski Masters na dystansie 3000 metrów



Trójka, trójka i po trójce..... Pierwotnie zakładaliśmy mój udział w Mistrzostwach Polski Masters na dystansie 3000 metrów. Niestety plany mają to do siebie, że lubią się komplikować. I tak też się stało. Nieoczekiwanie, wszystko się bardzo mocno pokrzyżowało.😕 Tak, bywa w tym sporcie. No cóż, po tylu latach... przywykłam. Pozostało pogodzić się z zaistniałą sytuacją i cieszyć z tego co jest....
 Sztafeta do samego końca stała pod znakiem zapytania....Niespodziewanie i Marta Kuczmarska w ostatnim tygodniu plany zostały mocno pokrzyżowane...Ale wiadomo, zdrowie najważniejsze- tego nie kupisz, za żadne pieniądze! Tym bardziej w obecnym czasie. Pozostało bazować na tym co zostało wypracowane. A co będzie? Tego nikt nie wiedział...Może to i dobrze. Stres był ciut mniejszy 😂🤣. W ostatecznym rozrachunku pozostała sztafeta i 100m. Płockie Towarzystwo Krzewienia Kultury Fizycznej wystawiło mixa czyli skład 2 dziewczyn ( Marta Kuczmarska, Karolina Giżyńska) i 2 chłopaków ( Przemek Giżyński, Marcin Stańczak) na dystansie 4x 400 metrów. Mnie wystawiono na drugiej zmianie czyli odbierałam pałeczkę od Przemka....I tuż przed zmianą przeszła mi myśl, chyba jej nie zgubię? Na szczęście wszystko poszło zgodnie z planem i ruszyłam na swoje 400 metrów. Z tego biegu szczerze mówiąc niewiele pamiętam. Skoncentrowałam się tylko na tym aby jak najszybciej przekazać pałeczkę Marcinowi, co się udało. Na ostatnią zmianę wyruszyła Marta. Nasz bieg dał nam drugie miejsce👍🥈



 Pomiędzy sztafetą a setką ( nie mylić z piciem 😉 ) była bardzo krótka przerwa. Niestety to był mój błąd. Bardzo dużo kosztował mnie start w sztafecie i kolokwialnie mówiąc zabrakło już sił na sprinta. Po prostu odcięło mnie....Nogi jakby chciały ale sił już brakowało. 😕

 Jeszcze słówko o dzieciaczkach. Bo czym skorupka za młodu nasiąknie....
Dla najmłodszych przygotowaliśmy rywalizację na dystansie 60 metrów w formie zabawy w sport, bez wyłonienia najlepszych zawodników. Dla nas jako organizatorów najlepszą rekomendacją były ich uśmiechy, zadowolone minki i ta dziecięca radość...Wśród młodych adeptów biegania były i moje gwiazdki Julka i Olka. Julka skradła show 😍a Olka pokazuje już to zacięcie biegowe 😍😂 Moje zawodniczki: Marta Kuczmarska - pomimo przeciwności losu wykonała zadanie w 100% zgodnie z założeniami👍 Daria Domosławska - motywowana, przed oraz w trakcie biegu ustanowiła nowy rekord życiowy oraz wywalczyła srebrny medal w swojej kategorii wiekowej 🥈😍👍 Rozegranie zawodów to już wisienka na torcie. Zanim jednak do tego dojdzie nad organizacją ich pracuje cały sztab ludzi. 


W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować dziewczynom: Marta Kuczmarska Martyna Baranowska Ola Misiu Daria Domosławska za bardzo sprawną obsługę biura zawodów, linii mety, wprowadzanie wyników oraz pomoc świadczoną zawodnikom na każdym kroku😍 Jesteście Wielkie! Dziękuję również całej obsłudze technicznej odpowiedzialnej za przygotowanie infrastruktury na stadionie. To oni dla Was pracowali w ten upalny dzień na długo przed Waszym przybyciem i po opuszczeniu przez Was stadionu oraz obsłudze medycznej, która czuwała nad Waszym bezpieczeństwem i wszystkim fotografom, którzy dokumentowali w oku obiektywu wasze zmagania. 😍📸






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Akademia Biegania i Dietetyki , Blogger